Visit the Greek-American Folklore Society (GAFS) Homepage Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923)
HR-Net - Hellenic Resources Network Compact version
Today's Suggestion
Read The "Macedonian Question" (by Maria Nystazopoulou-Pelekidou)
HomeAbout HR-NetNewsWeb SitesDocumentsOnline HelpUsage InformationContact us
Wednesday, 18 December 2024
 
News
  Latest News (All)
     From Greece
     From Cyprus
     From Europe
     From Balkans
     From Turkey
     From USA
  Announcements
  World Press
  News Archives
Web Sites
  Hosted
  Mirrored
  Interesting Nodes
Documents
  Special Topics
  Treaties, Conventions
  Constitutions
  U.S. Agencies
  Cyprus Problem
  Other
Services
  Personal NewsPaper
  Greek Fonts
  Tools
  F.A.Q.
 

Greek Government Press Briefing, 06-05-19

Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article

From: The Hellenic Ministry of Press & Mass Media <http://www.minpress.gr/>

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ

Αθήνα, 19 Μαΐου 2006

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ

ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ

ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΑΝΤΩΝΑΡΟ

Χαίρετε.

Παρακαλώ τις ερωτήσεις σας.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Σήμερα στη Βουλή, ο κ. Πολύδωρας ανέπτυξε τη θεωρία ότι οι Πακιστανοί απήχθησαν από Πακιστανούς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση. Έχει τελειώσει η δικαστική έρευνα και έχει βγάλει τέτοιο συμπέρασμα@;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Είδα και εγώ στην τηλεόραση την παρέμβαση του κ. Πολύδωρα στη Βουλή. Δεν νομίζω ότι ο κ. Πολύδωρας ανέπτυξε όσα ισχυρίζεστε. Ο κ. Πολύδωρας ανέπτυξε μια παράμετρο συμπεριφοράς, η οποία άλλωστε, εξ όσων γνωρίζω -και το γνωρίζω από εσάς, δηλαδή από δημοσιογραφικές πηγές- αναφέρεται και στην εισαγγελική διάταξη. Ο κ. Πολύδωρας -και αυτό έχει σημασία- εξέφρασε την άποψη της κυβέρνησης ότι η κυβέρνηση αναμένει την έκβαση, την ολοκλήρωση της δικαστικής διερεύνησης του θέματος.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Εντελώς αθώα δηλαδή έκανε αυτή την αναφορά σε παράμετρο συμπεριφοράς.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ισχύουν όσα είπε ο κ. Πολύδωρας στη Βουλή.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Η εισαγγελική έρευνα ωστόσο έλεγε ότι ήταν ανάμειξη των κρατικών αρχών@

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν πρόκειται να κάνω κανένα απολύτως σχόλιο για τη δικαστική διερεύνηση του θέματος. Θα αναμένουμε την έκβαση, η οποία ελπίζουμε να προχωρήσει σύντομα.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Μα, η κυβέρνηση δεν ανέμενε μέχρι τώρα την έκβαση της δικαστικής διερεύνησης, γιατί στην αρχή τουλάχιστον είπε ότι πρόκειται για φάρσα ή προβοκάτσια και τώρα λέει ότι είναι απαγωγή από ομοεθνείς@

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Έχουμε εξαντλήσει αυτό το θέμα και χθες και προχθές και όλες τις προηγούμενες ημέρες.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Άρα, παρεμβαίνει και χειραγωγεί τη Δικαιοσύνη.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας παρακαλώ πάρα πολύ@

ΚΑΚΑΛΗΣ: Μα, αυτή είναι η πραγματικότητα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Η σημερινή κυβέρνηση σέβεται την ανεξάρτητη λειτουργία της Δικαιοσύνης.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Μόνο στα λόγια.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας απάντησα.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Για ποιό λόγο σήμερα ο κ. Πολύδωρας να καταφύγει στη θεωρία ότι οι απαγωγές μπορεί να έγιναν όπως και στο παρελθόν μεταξύ Πακιστανών. Ήθελε μήπως να αφήσει να εννοηθεί ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και σ` αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση που είναι αντικείμενο της δικαστικής έρευνας;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν έχω να προσθέσω τίποτε σε όσα είπε ο κ. Πολύδωρας στη Βουλή.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Δεν ήταν ξεκάθαρος ο κ. Πολύδωρας, γιατί άφησε να πλανάται μια υποψία ότι μπορεί να συμβαίνει και τώρα αυτή η θεωρία ή αυτή η παράμετρος συμπεριφορά.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ό,τι είχε να πει ο κ. Πολύδωρας εκπροσωπώντας την κυβέρνηση το είπε στη Βουλή.

ΜΠΟΤΣΑΡΑΚΟΣ: Σχεδιάζει η κυβέρνηση να δώσει κάποια απάντηση στον Πρόεδρο της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σε ποιό θέμα;

ΜΠΟΤΣΑΡΑΚΟΣ: Χθες, έκανε κάποιες δηλώσεις, σχετικά με σλαβική μειονότητα στην Ελλάδα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Το θέμα αυτό είναι ξεκάθαρο και δεν χρειάζεται κανέναν απολύτως σχολιασμό. Μια μειονότητα υπάρχει στην Ελλάδα και αυτή είναι η μουσουλμανική. Ισχυρισμοί περί του αντιθέτου, είναι αβάσιμοι και ανιστόρητοι.

ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ: Υπάρχει σχόλιο της κυβέρνησης για τη δήλωση-πρόταση της κ. Καραχασάν για εκλογή μουφτήδων στη Θράκη από τη μειονότητα;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν είναι θέμα πρότασης της κυβέρνησης. Για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει νόμος ο οποίος ισχύει και ο οποίος ορίζει μεταξύ των άλλων και το συγκεκριμένο θέμα. Ο μουφτής είναι δικαστής. Κανείς δικαστής δεν εκλέγεται στην ελληνική επικράτεια.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Έχει ένα θέμα σήμερα το «ΕΘΝΟΣ» και παρουσιάζει κιόλας ένα χαρτί με ρουσφέτια από το Υπουργείο Εσωτερικών και μάλιστα έχει και τα ονόματα που είχαν ζητήσει τη διεκπεραίωση και δίπλα έχει και το όνομα «Σίσσυ». Νομίζω ότι είναι η σύζυγος του Υπουργού Εσωτερικών. Γίνονται τέτοια πράγματα επί της νέας διακυβερνήσεως;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Υπάρχει απάντηση του διευθυντή του γραφείου του κ. Παυλόπουλου προς την εφημερίδα που αναφέρατε, όπου διαψεύδεται κατηγορηματικά ότι το έγγραφο αυτό το οποίο «φέρει» την υπογραφή του προέρχεται από εκείνον και λέει ότι είναι προϊόν πλαστότητας.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Είδατε τα καινούργια στοιχεία για την εισφοροδιαφυγή στο ΙΚΑ που ανέρχεται στο 1,8 δις ευρώ το χρόνο και όμως η κυβέρνηση προχωρά σε χαριστική ρύθμιση για τους μεγαλοφειλέτες άνω των 300.000 ευρώ. Δηλαδή με πάγωμα καταβολής οφειλών για τρία χρόνια και 120 μηνιαίες δόσεις. Με αυτό τον τρόπο καταπολεμάτε η εισφοροδιαφυγή ή την ενθαρρύνετε;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Κανείς δεν αμφισβητεί ότι υπάρχει εισφοροδιαφυγή στο ΙΚΑ. Αυτή η κυβέρνηση το έχει πει άλλωστε επανειλημμένως. Εδώ και δυο χρόνια έχει αρχίσει μια συστηματική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του θέματος αυτού, την πάταξη της εισφοροδιαφυγής. Μια προσπάθεια που παράγει τα πρώτα αποτελέσματα. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε χειροπιαστά αποτελέσματα. Εκείνο που έχει σημασία είναι να εισπραχθούν τα χρήματα. Και θα πρέπει να βρίσκονται τρόποι -δεν είμαι ειδικός για το συγκεκριμένο θέμα- ώστε αυτοί που έχουν μια δυσκολία, μια αδυναμία ενδεχομένως, προσωρινή να καταβάλλουν τα χρήματα, να καταβάλλουν τελικά τα χρήματα τα οποία οφείλουν. Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Να εισρεύσουν τα χρήματα, σε τελική ανάλυση, εκεί όπου πρέπει να πάνε.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Μετά από δέκα χρόνια εννοείτε και γι` αυτούς που χρωστάν πάνω από 300.000 ευρώ.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Εκεί όπου πρέπει να πάνε. Υπάρχουν ρυθμίσεις για τις οποίες δεν έχω λόγο να αμφισβητώ ότι είναι σύννομες.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Οι ρυθμίσεις αυτές ενισχύουν τη φοροδιαφυγή. Αυτό είχε κάνει και η προηγούμενη κυβέρνηση και αυτό συνεχίζεται να κάνετε και εσείς.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας είπα ότι υπάρχουν ήδη αποτελέσματα που στο τέλος του χρόνου θα είναι ακόμη πιο χειροπιαστά.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Να το θέσω αλλιώς. Για ποιο λόγο κάποιος να πληρώσει τις εισφορές που χρωστά στο ΙΚΑ από τη στιγμή που θα μπουν σε μια ρύθμιση με χαριστικούς όρους.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Κάνετε λάθος. Τα περιθώρια σφίγγουν.

ΚΑΚΑΛΗΣ: (Δεν ακούγεται)

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Κάνετε λάθος. Εν πάση περιπτώσει, για περισσότερες λεπτομέρειες, σας παρακαλώ να απευθυνθείτε στο αρμόδιο υπουργείο.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Η ερώτησή μου αφορά, γιατί σήμερα ο Πρωθυπουργός επέλεξε να παραστεί σε μια εκδήλωση στους Δελφούς, αντί να πάει στη Βουλή, στη θεσμική ώρα του Πρωθυπουργού.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας παραπέμπω στη χθεσινή μου απάντηση.

ΜΠΟΤΣΑΡΑΚΟΣ: Η ερώτησή μου έχει δύο σκέλη: Το πρώτο, αφορά κάποιες αποδοκιμασίες που υπήρξαν χθες στην εκδήλωση για τους ημιτελικούς της Γιουροβίζιον. Στο τελευταίο τραγούδι υπήρξαν αποδοκιμασίες, κάτι που έγινε για πρώτη φορά από ό,τι λένε οι παρατηρητές της Γιουροβίζιον.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν πρόκειται να κάνω κανένα σχόλιο. Ήμουν παρών και εγώ εκεί. Εγώ τη βρήκα μια πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση -παράσταση είναι αυτό το οποίο γίνεται- που είχε πολύ ευχάριστες νότες, ωραία μουσική, ήταν πολύ καλά οργανωμένη.

ΜΠΟΤΣΑΡΑΚΟΣ: Η δεύτερη ερώτηση είναι, εάν έχετε να κάνετε κάποια πρόβλεψη ενόψει του τελικού.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν μπορώ να κάνω πρόβλεψη. Όλων μας η καρδιά ξέρουμε, όμως, πού χτυπάει.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Αυτή η παράσταση που γίνεται υπό την αιγίδα του ελληνικού Δημοσίου, πόσο στοίχισε κ. Εκπρόσωπε;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Έχουν δοθεί στοιχεία από την ΕΡΤ. Σας παρακαλώ να απευθυνθείτε εκεί. Άλλωστε, η προβολή της χώρας δεν αποτιμάται μόνο σε χρήμα.

ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ: Αφού ήσασταν εκεί, χθες, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, της εκπροσώπου της FYROM, στη μετάφραση από το κρατικό κανάλι ήταν να στέλνουν μήνυμα στη Μακεδονία και στη Μακεδονία και η μετάφραση ήταν έτσι ακριβώς και από το δίκτυο της ΕΡΤ. Γι` αυτό έχετε κάποιο σχόλιο;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα. Είναι γνωστό πάντως με ποιο όνομα είναι διεθνώς αναγνωρισμένη η συγκεκριμένη χώρα.

ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ: Ναι, αλλά ο Έλληνας μεταφραστής, μέσα από το δίκτυο της ΕΡΤ, πέρναγε για τη Μακεδονία (δεν ακούγεται)@

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα. Δεν το έχω δει. Συνεπώς, δεν έχω καμία πρόθεση να σχολιάσω κάτι που δεν γνωρίζω.

Σας ευχαριστώ.

Καλό Σαββατοκύριακο.


Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article
Back to Top
Copyright © 1995-2023 HR-Net (Hellenic Resources Network). An HRI Project.
All Rights Reserved.

HTML by the HR-Net Group / Hellenic Resources Institute, Inc.
kyber2html v1.05c run on Friday, 19 May 2006 - 13:05:10 UTC