Read The Treatment of the Armenians in the Ottoman Empire (Part 2) (by Viscount Bryce) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923) Read the Convention Relating to the Regime of the Straits (24 July 1923)
HR-Net - Hellenic Resources Network Compact version
Today's Suggestion
Read The "Macedonian Question" (by Maria Nystazopoulou-Pelekidou)
HomeAbout HR-NetNewsWeb SitesDocumentsOnline HelpUsage InformationContact us
Monday, 18 November 2024
 
News
  Latest News (All)
     From Greece
     From Cyprus
     From Europe
     From Balkans
     From Turkey
     From USA
  Announcements
  World Press
  News Archives
Web Sites
  Hosted
  Mirrored
  Interesting Nodes
Documents
  Special Topics
  Treaties, Conventions
  Constitutions
  U.S. Agencies
  Cyprus Problem
  Other
Services
  Personal NewsPaper
  Greek Fonts
  Tools
  F.A.Q.
 

Greek Government Press Briefing, 07-02-07

Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article

From: The Hellenic Ministry of Press & Mass Media <http://www.minpress.gr/>

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Διεύθυνση Πληροφόρησης

Τμήμα Δημοσιογραφικών Καλύψεων

Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2007

Αριθμός Δελτίου: 56069682

Έκδοση 1

brf0702

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ

Αθήνα, 7 Φεβρουαρίου 2007

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΑΝΤΩΝΑΡΟ

Χαίρετε.

Ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής, αύριο στις 10.30, θα συναντηθεί, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον Πρόεδρο κ. Μιλτιάδη Έβερτ.

Παρακαλώ τις ερωτήσεις σας.

ΓΚΑΤΣΙΟΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, αυτή την ώρα στον Άρειο Πάγο, η κ. Παπανδρέου και ο κ. Φλωρίδης καταθέτουν μηνυτήριες αναφορές για υποθέσεις της Π ... Κ Χρηματιστηριακής, Finansbank, Αγροτική και Γερμανός. Θα ήθελα το σχόλιο της κυβέρνησης, παρακαλώ.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ας πάει το ΠΑΣΟΚ όπου θέλει.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, θα ήθελα να σχολιάσετε την προκλητική θέση, εάν θέλετε, του ψευδοκράτους, το οποίο προχωράει σε ενέργειες για εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, στο ψευδοκράτος. Αντιλαμβάνεστε ότι το ψευδοκράτος δεν έχει χωρικά ύδατα ή υφαλοκρηπίδα. Θα ήθελα να το σχολιάσετε αυτό.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν μου είναι γνωστά τα συγκεκριμένα στοιχεία τα οποία μου αναφέρετε. Είναι γνωστό ότι η Κυπριακή Δημοκρατία είναι η μόνη νόμιμη κυβέρνηση, η οποία αναγνωρίζεται διεθνώς ως η κυβέρνηση η οποία εκπροσωπεί όλους τους Κυπρίους. Συνεπώς, μόνον εκείνη διαθέτει όλα τα κυρίαρχα δικαιώματα, τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά που διαθέτει ένα διεθνώς αναγνωρισμένο κράτος.

ΣΠΥΡΑΚΗ: Κύριε Εκπρόσωπε, χθες, από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA παρουσιάσαμε το πόρισμα του εφέτη ανακριτή κ. Ζερβομπεάκου που αποσυνέδεε την επίθεση κατά του Υφυπουργού Άμυνας Βασίλη Μιχαλολιάκου με τη δραστηριότητα της «17 Ν» και την τρομοκρατία. Δεδομένου ότι ο Υφυπουργός έχει κάνει δημόσια δήλωση ότι αν υπάρξει κάποια τέτοια διαπίστωση δικαστικού λειτουργού, θα παραιτηθεί, θεωρείτε ότι υπάρχει θέμα;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όχι. Έχει δώσει απαντήσεις ο κ. Μιχαλολιάκος, οι οποίες και ισχύουν.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Με τις συνεχείς υποθέσεις του ο κ. Μιχαλολιάκος εκθέτει την κυβέρνηση. Δεν απασχολεί αυτό;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Έχω τοποθετηθεί. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο στο θέμα αυτό.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Μετά την εκλογολογία, βλέπουμε τώρα ότι η πολιτική ζωή μπαίνει και σε φάση σκανδαλολογίας. Δηλαδή, πάλι με τα πραγματικά προβλήματα του λαού στο επίκεντρο, θα πάει σε εκλογές ο δικομματισμός;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Κάνετε μια προσέγγιση με την οποία δεν συμφωνώ. Θα σας υπενθυμίσω ότι η σημερινή κυβέρνηση, στα τρία χρόνια περίπου αφότου η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών της έχει αναθέσει τη διακυβέρνηση του τόπου, με υπευθυνότητα, σοβαρότητα, συνέπεια εφαρμόζει το πρόγραμμά της, το καλά γνωστό, σε όλους τους Έλληνες πολίτες, πρόγραμμά της. Η κυβέρνηση θα συνεχίσει μέχρι το τέλος της τετραετίας να το εφαρμόζει απαρέγκλιτα. Κινήσεις εντυπωσιασμού, σαν και αυτή που έκανε το ΠΑΣΟΚ το περασμένο Σαββατοκύριακο και έπεσε στο κενό και κινήσεις εντυπωσιασμού σαν και αυτή που αποπειράται να κάνει το ΠΑΣΟΚ σήμερα, δεν είναι ικανές να αλλάξουν σε τίποτε απολύτως τη σταθερή γραμμή την οποία ακολουθεί η σημερινή κυβέρνηση, η οποία ασχολείται με την επίλυση και τη διευθέτηση συγκεκριμένων θεμάτων και προβλημάτων.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει για την καταπολέμηση της φτώχειας την επόμενη πενταετία κονδύλι 2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τώρα όμως που θα πληρώσουμε 4 δισεκατομμύρια ευρώ αναδρομικά για την αύξηση του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, πόσο θα φτωχύνουν οι ήδη φτωχοί και πόσο θα φτωχύνουν και αυτοί που είναι στο μεταίχμιο.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Βιάζεστε, βλέπω, κάθε μέρα να αυξάνετε το ποσό το οποίο αναφέρετε.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Πέστε μας πόσο είναι...

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Θα σας παρακαλούσα πολύ, να διαβάσετε όλες τις σχετικές δηλώσεις οι οποίες έχουν γίνει. Βιάζεστε να προκαθορίσετε ποσά, τα οποία δήθεν θα πληρωθούν ή πρόκειται να πληρωθούν και δεν περιμένετε να δείτε τα απτά αποτελέσματα, τα οποία παράγει και θα συνεχίσει να παράγει η συνεπής οικονομική πολιτική της σημερινής κυβέρνησης, η οποία κάνει αυτό το οποίο πρέπει να κάνει -και δεν γινόταν στο παρελθόν- κάθε υπεύθυνη κυβέρνηση: Να λέει την αλήθεια στους πολίτες, να λέει την αλήθεια στους εταίρους της χώρας και να φροντίζει ώστε η εικόνα που έχουν οι πολίτες και οι εταίροι της χώρας για τα οικονομικά της χώρας, να ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα. Έτσι κατοχυρώνεται και η αξιοπιστία και το κύρος της χώρας.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Επειδή λέτε την αλήθεια στους εταίρους, μπορείτε να πείτε και στον ελληνικό λαό πόσα θα πληρώσουμε αναδρομικά για την αύξηση του ΑΕΠ; Αυτό λέμε.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όταν έρθει η ώρα και εφόσον προκύψει τέτοιο θέμα, η σημερινή κυβέρνηση θα σας δώσει όλα τα στοιχεία.

ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ: Πάντως, σχετικά με αυτό που είπατε για το κύρος της χώρας, δεν φαίνεται να συμφωνούν ξένα ΜΜΕ, καθώς και η Financial Times, αλλά και το CNN έχουν μιλήσει για «γκάφα» σχετικά με την αναθεώρηση του ΑΕΠ.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Απάντησε επ` αυτού, χθες, ο κ. Ρουσόπουλος. Δεν θα σχολιάσω εγώ κάποια ιστοσελίδα ενός ειδησεογραφικού οργανισμού. Επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά: Φαίνεται ότι το ΠΑΣΟΚ, το οποίο είχε αναγάγει την παραγωγή ψευδών στοιχείων για την οικονομία σε σύστημα άσκησης της πολιτικής του, φοβάται την αλήθεια. Θα ήθελα, όμως, να σας υπενθυμίσω κάτι το οποίο προφανώς διέλαθε της προσοχής σας. Μόλις πριν από λίγες ημέρες, η πιο έγκυρη ίσως διεθνώς οικονομική εφημερίδα, έγραψε σε εκτενές άρθρο της με τίτλο: «Ο Ευρωπαίος «ασθενής» θεραπεύεται. Η Ελλάδα μειώνει το έλλειμμα, διατηρεί ισχυρή ανάπτυξη. Μήπως θα έπρεπε να αποτελέσει μάθημα για άλλους;»

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Δηλαδή, τώρα τι κάνετε; Σχολιάζετε κάτι που έγραψε ένας διεθνής ειδησεογραφικός οργανισμός;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Μην αμφισβητείτε όσα σας λέω. Κάποιοι προφανώς ισχυρίζονται ότι όσοι έχουν την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας θα πρέπει να δίνουν ψευδή στοιχεία. Η σημερινή κυβέρνηση δεν πιστεύει, δεν κάνει, ούτε πρόκειται να κάνει κάτι τέτοιο.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Όχι, όχι. Κάθε άλλο και δεν αμφισβητώ αυτά που λέτε. Απλά, είπατε προηγουμένως για το site και αυτά που έγραφε περί «γκάφας» το CNN ότι δεν σχολιάζετε αυτά που λέει ένας διεθνής ειδησεογραφικός οργανισμός και αμέσως μετά σχολιάσατε κάτι άλλο που λέει ένας διεθνής...

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας παρέθεσα συγκεκριμένα στοιχεία, όμως, οικονομικού περιεχομένου.

ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ: Ποια είναι;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Εάν επιθυμείτε, θα σας τα δώσω μετά.

ΚΑΠΡΑΛΟΣ: Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής θα πραγματοποιήσει περιοδεία στη χώρα ενόψει της προσυνεδριακής διαδικασίας.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν υπάρχει κάτι προγραμματισμένο αυτή τη στιγμή.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Στις 31 Ιανουαρίου έγιναν συνομιλίες μεταξύ των εκπροσώπων Ελλάδας-Σκοπίων και του ειδικού διαμεσολαβητή κ. Νίμιτς. Το αποτέλεσμά τους δεν δημοσιοποιήθηκε. Για ποιο λόγο και εάν μπορείτε να μας πείτε τώρα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όπως με ενημέρωσε το Υπουργείο Εξωτερικών, αυτές οι συνομιλίες που διεξάγονται στα πλαίσια των συνεχών επαφών, τις οποίες έχει ο επιφορτισμένος με αυτό το θέμα -για τις επαφές με τις δύο πλευρές- κ. Νίμιτς, στην έδρα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, είναι τακτικές. Ο κ. Νίμιτς πραγματοποιεί αυτές τις συναντήσεις μέσα σε ένα πλαίσιο -θα έλεγα- διακριτικότητας. Δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο προς ανακοίνωση. Εάν υπήρχε, να είσαστε βέβαιοι ότι εμείς από την πλευρά μας θα το είχαμε ανακοινώσει. Η κυβέρνηση στηρίζει αυτή τη διαδικασία, όπως άλλωστε έχουμε πει και από την αρχή, γιατί είναι μια διαδικασία η οποία έχει στόχο ακριβώς αυτό το οποίο επιδιώκουμε και πρέπει να επιδιώκουν φαντάζομαι όλοι οι Έλληνες πολίτες, την εξεύρεση μιας κοινώς και από τις δύο πλευρές αποδεκτής ονομασίας για το συγκεκριμένο θέμα.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Για να μην ρωτήσω εάν είστε αισιόδοξος, να ρωτήσω εάν υπάρχουν ενδείξεις ότι μπορεί να καταλήξει αυτή η διαδικασία.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Πρόκειται για μια διαρκή διαδικασία. Δεν έχω κάτι επιπρόσθετο να σας πω αυτή τη στιγμή.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ: Ο κ. Γκιούλ επισκέπτεται τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου είχε συνάντηση με την κ. Ράις και με άλλους αξιωματούχους της αμερικάνικης κυβέρνησης. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την Ελλάδα, το Κυπριακό και το θέμα των κοιτασμάτων πετρελαίου. Έχετε κάποια ιδιαίτερη ενημέρωση για το τι πήρε και τι έχασε ενδεχομένως η Τουρκία από αυτή τη συνάντηση;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όχι.

ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ: Θα ήθελα να ρωτήσω, πώς σχολιάζει η κυβέρνηση κάποιες καταγγελίες που έχουν γίνει σχετικά με παρεμβάσεις κυβερνητικών στελεχών στους δημοσιογράφους. Υπάρχουν καταγγελίες ότι ο κ. Αβραμόπουλος, ο Υπουργός Υγείας, έκανε παρέμβαση στη διεύθυνση της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» για το ρεπορτάζ μιας συντάκτριας και πως η κ. Γιαννάκου έχει επικοινωνήσει με την αρμόδια συντάκτρια του Υπουργείου Παιδείας της κρατικής τηλεόρασης και της είπε «πρόσεχε τι λες, γιατί εργάζεσαι στην κρατική».

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν έχω υπόψη μου τα στοιχεία που επικαλείστε. Σας έχω πει επανειλημμένα -και γνωρίζετε ότι είναι πάγια θέση αυτής της κυβέρνησης- ότι σέβεται την ανεξαρτησία στη δημοσιογραφική λειτουργία και της δημόσιας τηλεόρασης και βεβαίως όλων των μέσων ενημέρωσης.

ΠΟΥΛΙΔΟΥ: Περί αυτού πρόκειται, σας λέει ότι δεν είναι...

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν έχω τέτοια στοιχεία. Η κυβέρνηση δεν έχει δώσει καμία ένδειξη περί του αντιθέτου. Η θέση της κυβέρνησης είναι σταθερή και απαρέγκλιτη.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Με αφορμή αυτό το θέμα, μήπως ξέρετε γιατί απουσιάζει ο κ. Σιδέρης από την αίθουσα τον τελευταίο καιρό;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν είναι της αρμοδιότητάς μου να κρίνω ποιος συνάδελφός σας εκπροσωπεί σε αυτή την αίθουσα ποιο μέσο.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Και λέω εάν έχει υπάρξει πολιτική παρέμβαση.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας παρακαλώ πάρα πολύ. Τι είναι αυτά που λέτε;

ΒΛΑΧΟΣ: Με αφορμή την ερώτηση θα απευθυνθείτε στους Υπουργούς να τους ρωτήσετε εάν έχουν παρέμβει;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Θα τους ρωτήσω. Δεν έχω καμιά επιφύλαξη.

ΒΛΑΧΟΣ: Ευχαριστώ πολύ.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Με αφορμή αυτό το κρούσμα έκδοσης ταυτότητας καταζητούμενου από την ΕΛΑΣ, η κυβέρνηση ποια συμπεράσματα βγάζει για τη σχέση της ΕΛΑΣ με τον υπόκοσμο. Δεύτερον, σε σχέση με την τοποθέτηση του κ. Πολύδωρα προχθές στη Βουλή ότι ο πρώτος στόχος του αστυνομικού έργου είναι η αντιμετώπιση των διαδηλώσεων.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Πρώτον, θα ήθελα να πω ότι το συγκεκριμένο συμβάν είναι οπωσδήποτε απαράδεκτο. Έχει εκδοθεί επ΄ αυτού και συγκεκριμένη ανακοίνωση του αρμοδίου Υπουργείου και είμαι βέβαιος ότι όταν ολοκληρωθεί η έρευνα, αμέσως, θα πληροφορηθείτε και τα αποτελέσματα. Δεύτερον, δεν συμφωνώ με τον τρόπο με τον οποίο θέσατε το ερώτημα όσον αφορά τη διασύνδεση της αστυνομίας γενικώς και συλλήβδην με το οργανωμένο έγκλημα. Μεμονωμένες περιπτώσεις δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να αμαυρώσουν το έργο της ελληνικής αστυνομίας, η οποία -- όπως σας έχω πει και άλλες φορές -- έχει ένα δύσκολο έργο: Τη διαφύλαξη της τάξης και την προστασία της ζωής και της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών. Όπου υπάρχουν φαινόμενα τα οποία παρεκκλίνουν από αυτή τη συμπεριφορά, η τιμωρία θα είναι αυστηρότατη. Και τρίτον, θα ήθελα να σας πω: Διαβάστε προσεκτικά όσα είπε σε 20λεπτη -- αν δεν απατώμαι  ομιλία του ο αρμόδιος Υπουργός στη Βουλή. Αναφέρθηκε σε πολλά θέματα, μεταξύ των άλλων δε κατέθεσε στη Βουλή και ένα πολυσέλιδο υπόμνημα με στοιχεία για την εγκληματικότητα στην Ελλάδα, το οποίο αν δεν έχετε, μπορείτε ασφαλώς να το βρείτε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου ή αν επιθυμείτε να το βγάλω σε φωτοτυπίες και να σας το δώσω. Ήταν πολλές οι αναφορές που έκανε ο κ. Πολύδωρας σε πολλά θέματα.

ΒΛΑΧΟΣ: Ενημερωθήκατε για μια συνέντευξη Τύπου που δόθηκε χθες για το θέμα της εξαφάνισης του νεαρού Άλεξ με καταγγελίες για πλεκτάνη στις οποίες εμπλέκονται μέσα κοινωνικοί πολιτικοί παράγοντες και αστυνομικοί παράγοντες;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όχι. Δεν γνωρίζω καμιά τέτοια συνέντευξη. Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι αποστολή του Κυβερνητικού Εκπροσώπου να ασχολείται με το αστυνομικό δελτίο, παρ΄ όλη την ευαισθησία που όλοι μας δείχνουμε και πρέπει να δείχνουμε για την εξαφάνιση οποιουδήποτε συνανθρώπου μας και πολύ περισσότερο μικρών παιδιών.

ΒΛΑΧΟΣ: Εδώ η καταγγελία εμπλέκει και πολιτικά πρόσωπα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όποιος έχει κάποια καταγγελία, δεν έχει παρά να την κάνει επώνυμα και όποιος φέρεται εμπλεκόμενος πρέπει να έχει το δικαίωμα να αποδείξει το αντίθετο. Δεν έχω να κάνω κανένα άλλο σχόλιο.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Δεν προκαλεί καμιά εντύπωση ότι ένα χρόνο τώρα η αστυνομία δεν έχει τίποτα ανακαλύψει σε αυτή την ιστορία;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Η ελληνική αστυνομία ασχολείται με πολλές υποθέσεις και όπως ξέρετε έχει εξιχνιάσει πολλές από αυτές τις υποθέσεις. Δεν μπορεί όμως κανείς να αποκλείσει ότι σε κάποια δεδομένη στιγμή θα υπάρχουν και ανεξιχνίαστες υποθέσεις. Ας αφήσουμε την αστυνομία σε μια έρευνα η οποία συνεχίζεται να κάνει τη δουλειά της. Εσείς ασφαλώς έχετε το δικαίωμα και το καθήκον ως δημοσιογράφοι να ασχολείστε με το θέμα όπως εσείς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που εκπροσωπείτε, κρίνετε. Θα μου επιτρέψετε όμως να σας πω για μια ακόμη φορά ότι αυτό δεν είναι θέμα στο οποίο τοποθετείται ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος.

ΒΛΑΧΟΣ: Τι έχει γίνει με την ιστορία με τη ζαρντινιέρα και τους αστυνομικούς που έδειραν το φοιτητή; Υπάρχει εξέλιξη στο θέμα αυτό; Θα τιμωρηθούν οι άνθρωποι οι οποίοι έβγαλαν την ανακοίνωση ότι φταίει η ζαρντινιέρα, ενώ απεδείχθη σε 24 ώρες ότι τον φοιτητή τον έδερναν αστυνομικοί;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Εάν το επιθυμείτε, θα ενημερωθώ για την εξέλιξη της υπόθεσης και να σας ενημερώσω και εγώ ακολούθως.

Σας ευχαριστώ.


Greek Government Press Briefings in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article
Back to Top
Copyright © 1995-2023 HR-Net (Hellenic Resources Network). An HRI Project.
All Rights Reserved.

HTML by the HR-Net Group / Hellenic Resources Institute, Inc.
kyber2html v1.05c run on Wednesday, 7 February 2007 - 20:34:24 UTC