Compact version |
|
Sunday, 24 November 2024 | ||
|
Athens Macedonian News Agency: News in Greek, 16-08-31Athens News Agency: News in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next ArticleFrom: The Athens News Agency at <http://www.ana.gr/>ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
[01] Συνάντηση αύριο Αλ. Τσίπρα με εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδας ενόψει της 81ης ΔΕΘΜε εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας συναντάται αύριο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ενόψει των εγκαινίων και της επίσκεψής του στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) στις 10 και 11 Σεπτεμβρίου.Στην αυριανή συνάντηση με τον πρωθυπουργό, στις 12:00, στο Μέγαρο Μαξίμου, θα εκπροσωπηθούν το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, καθώς και η διοίκηση της ΔΕΘ HELEXPO. [02] Μνημόνιο παροχής υπηρεσιών ενημέρωσης από το ΑΠΕ-ΜΠΕ προς το υπουργείο ΕσωτερικώνΤα γραφεία του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων στην Αθήνα επισκέφθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Χριστόφορος Βερναρδάκης.Ο κ. Βερναρδάκης συζήτησε με τους πολιτικούς και οικονομικούς συντάκτες του Πρακτορείου για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου, και τις προωθούμενες αλλαγές στο χώρο της δημόσιας διοίκησης και του κρατικού μηχανισμού. Με την ευκαιρία, ο κ. Βερναρδάκης και ο Γενικός Διευθυντής του ΑΠΕ-ΜΠΕ Μ. Ψύλος συνυπέγραψαν μνημόνιο παροχής υπηρεσιών ενημέρωσης, επικοινωνίας και προβολής από το εθνικό πρακτορείο προς το υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης. [03] Στην ακριτική Γαύδο βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας, Θ. ΔρίτσαςΜήνυμα στήριξης των ακριτών έστειλε σήμερα από την Γαύδο, το νοτιότερο σημείο της Ευρώπης, ο υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας.Κλείνοντας την τριήμερη περιοδεία του στην Κρήτη, ο κ. Δρίτσας βρέθηκε σήμερα στο ακριτικό νησί, συνοδευόμενος από την ηγεσία του Λιμενικού Σώματος, επιλέγοντας μάλιστα ως μέσον μεταφοράς το νέο σύγχρονο σκάφος του Λιμενικού Σώματος «Νήσος Γαύδος». Ο υπουργός Ναυτιλίας είχε την ευκαιρία να βρεθεί σε αρκετά σημεία του νησιού, το οποίο χαρακτήρισε ακριτικό, νησιωτικό διαμάντι, ενώ η δήμαρχος Γαύδου, Ευαγγελία Καλλίνικου, τον ενημέρωσε για τα προβλήματα που οι ακρίτες κάτοικοι του νησιού αντιμετωπίζουν. Μιλώντας με εκπροσώπους της δημοτικής αρχής, αλλά και με υπηρεσιακούς παράγοντες που τον συνόδευαν, ο κ. Δρίτσας επεσήμανε την ανάγκη ενίσχυσης των υποδομών του νησιού, επισημαίνοντας ότι το νησί έχει τεράστιο γεωπολιτικό και περιβαλλοντικό ενδιαφέρον και φυσική ομορφιά, που πρέπει να αξιοποιηθούν, ώστε να προσελκύσει, πέρα από τους τουρίστες και μόνιμους κατοίκους, όπως είπε. Τέλος, ο κ. Δρίτσας αποδέχτηκε σχετική εισήγηση του αρχηγού του Λιμενικού Σώματος για λειτουργία λιμενικού φυλακίου στη Γαύδο, ενώ όπως έκανε γνωστό, θα προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την αναβάθμιση του λιμανιού. [04] Η πρώτη απευθείας εμπορική πτήση ΗΠΑ-Κούβα μετά από 50 χρόνιαΗ αμερικανική αεροπορική εταιρεία JetBlue εκτέλεσε σήμερα την πρώτη τακτική αμερικανική εμπορική πτήση από τις ΗΠΑ για την Κούβα μετά από 50 και πλέον χρόνια, ανοίγοντας έτσι ένα νέο κεφάλαιο στις σχέσεις των δύο χωρών.Το αεροσκάφος της εταιρείας απογειώθηκε γύρω στις 17.05 (ώρα Ελλάδας) από το αεροδρόμιο Φορτ Λόντερντεϊλ της Φλόριντας με προορισμό τη Σάντα Κλάρα. Η επιβίβαση των πρώτων επιβατών έγινε σε εορταστική ατμόσφαιρα, υπό τα χειροκροτήματα των συγκεντρωμένων. Ένα συγκρότημα σάλσα έπαιζε κλασικά κουβανικά τραγούδια, όπως το Guantanamera, συνοδεύοντας τους επιβάτες. Η πτήση 387, που πραγματοποιείται κατόπιν μιας συμφωνίας στην οποία κατέληξαν Ουάσινγκτον και Αβάνα τον περασμένο Φεβρουάριο, αποτελεί "μια μεγάλη ιστορική στιγμή", τόνισε ο Μαρκ Γουέιλς, ο διευθυντής του αεροδρομίου. Την συνέκρινε μάλιστα με την πτώση του Τείχους του Βερολίνου ή με τα πρώτα βήματα του ανθρώπου στη Σελήνη. "Είναι ένα μικρό αεροσκάφος για τους επιβάτες αλλά μια τεράσια πρόοδος για την επανασύνδεση της ανθρωπότητας", χαριτολόγησε. [05] Η Γερουσία της Βραζιλίας ψηφίζει για την καθαίρεση της προέδρου Ντ. ΡουσέφΞεκίνησε στη Γερουσία της Βραζιλίας η συνεδρίαση κατά την οποία οι γερουσιαστές θα κληθούν να ψηφίσουν υπέρ ή κατά της καθαίρεσης της προέδρου Ντίλμα Ρουσέφ από το αξίωμά της, στην κορύφωση της διαδικασίας παραπομπής της που έχει οδηγήσει σε παράλυση την πολιτική ζωή στη χώρα τους τελευταίους εννέα μήνες.Εάν τα δύο τρίτα των γερουσιαστών (επί συνόλου 81) κρίνουν ένοχη τη Ρουσέφ για παραποίηση των στοιχείων που αφορούσαν το δημόσιο έλλειμμα και για παραβίαση των δημοσιονομικών κανόνων, ο συντηρητικός αντιπρόεδρος Μισέλ Τέμερ θα ορκιστεί νέος πρόεδρος μέχρι τις επόμενες προεδρικές εκλογές, το 2018. Σύμφωνα με πηγές της Γερουσίας, το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας αναμένεται να γίνει γνωστό σε δύο με τρεις ώρες. [06] Στ. Μάινας: Στις γερασμένες κοινωνίες μας η νεότητα αντιμετωπίζεται σαν... παιδική ασθένεια«Στις σαπισμένες και γερασμένες κοινωνίες μας, η νεότητα είναι σαν σύμπτωμα και τα χαρακτηριστικά της που, μεταξύ άλλων, ειναι το σφρίγος, η επαναστατικότητα και η ανυπακοή, αντιμετωπίζονται σαν παιδική ασθένεια που χρήζει θεραπείας», αναφέρει ο Στέλιος Μάινας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ορμώμενος από την «Αντιγόνη» του Ζαν Ανούιγ. H παράσταση, η οποία έκανε πρεμιέρα τον Ιούλιο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, σε σκηνοθεσία Ελένης Ευθυμίου, συνεχίζει τώρα την περιοδεία της σε φεστιβάλ της Αττικής.Κορυφαίο έργο της σύγχρονης δραματουργίας, η «Αντιγόνη» γράφτηκε από τον Ανούιγ κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής στη Γαλλία, μεταφέροντας το άτομο και τον αγώνα του απέναντι σε ένα παντοδύναμο, γερασμένο, αυταρχικό κράτος, που καθιστά τη νιότη...θύμα του. «Ο Ανούιγ, εξαιρετικά επίκαιρος και σήμερα, βασιζόμενος στη τραγωδία του Σοφοκλή, ουσιαστικά ξαναγράφει τον μύθο, με τους πολιτικούς όρους μίας Ευρώπης που στενάζει κατω από τη γερμανική μπότα», σχολιάζει ο Στέλιος Μάινας, που κρατά τον ρόλο του Κρέοντα. «Ο Κρέων, ο κραταιός δηλαδή, δεν είναι ο άτεγκτος και απόλυτος μονάρχης μίας, ας πούμε, λατινοαμερικανικής χώρας, αλλά ο πρωθυπουργός μίας σύγχρονης ευρωπαϊκής», συνεχίζει ο ηθοποιός. «Ειναι ο πολιτικός που στο γραφείο του ψάχνει επισταμένως τα αποτελέσματα των δημοψηφισμάτων, ακούει από τους συμβούλους του για την άνοδο της αντιπολίτευσης και βγάζει λόγους στο Κοινοβούλιο, που ισχυροποιούν τη θέση της κυβέρνησής του. Με δυο λόγια, ο Κρέων είναι η εικόνα του σύγχρονου πολιτικού άνδρα, με όλα τα χαρακτηριστικά του», προσθέτει ο ίδιος. «Η υπόθεση του έργου είναι ταυτόσημη με εκείνη της σοφόκλειας Αντιγόνης, όμως εδώ οι θεοί απουσιάζουν..."θορυβωδώς"», τονίζει ο Στέλιος Μάινας. Σε αντιδιαστολή με τη σοφόκλεια Αντιγόνη, «όπου διαπράττονται αλλεπάλληλες ύβρεις, και η ύβρις στην αρχαία τραγωδία απαιτεί πάντα την κάθαρση και η κάθαρση επιφέρει τη γνώση, στον Ανούιγ οι ήρωες ούτε μία φορά δεν επικαλούνται τον θεό, ή τους θεούς. Δεν αναφέρονται πουθενά, ούτε καν ως ύπαρξη. Εδώ, οι άνθρωποι λύνουν τις διάφορες τους μόνοι, χωρίς τη συμμετοχή ή έστω χωρίς την παρηγοριά της "άνωθεν βοήθειας". Ο άταφος νεκρός σαπίζει. Και, όπως γνωρίζουμε, η πιο ατιμωτική τιμωρία στην αρχαιότητα, ήταν να μείνεις άταφος». Η «Αντιγόνη» του Ανούιγ γράφεται το 1942 και ανεβαίνει μέσα στην Κατοχή, σε μία σκληρή για την ανθρωπότητα εποχή. Ήδη, από την πρεμιέρα του, το έργο συνδέθηκε με την Αντίσταση. Αρχικά, μάλιστα, απαγορεύτηκε, καθώς η σοφόκλεια ηρωίδα παρουσιαζόταν ως επικεφαλής επίθεσης κατά της φιλογερμανικής κυβέρνησης του Βισί. Όπως επισημαίνει ο Στέλιος Μάινας, το κείμενο του Γάλλου συγγγραφέα συναντάει με ευκολία τη σημερινή πραγματικότητα και επικαλείται ως πρόσφατο παράδειγμα την απόφαση της Τουρκίας για «νεκροταφείο προδοτών». «Μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα στην Τουρκία, ο δήμαρχος της Κωνσταντινούπολης εξήγγειλε τη δημιουργία ενός ξεχωριστού χώρου, όπου θα ταφούν οι φονευθέντες πραξικοπηματίες, για μη μολύνουν την πόλη και για να μπορεί ο κόσμος να τους καταριέται στην αιωνιότητα, περνώντας από το πρωτότυπο αυτό νεκροταφείο του μίσους», υπογραμμίζει. «Η ιστορία κάνει αενάως κύκλους και το πιο σοκαριστικό είναι πως οι άνθρωποι δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας, ακόμα κι αν η ιστορία και γράφει, και υπενθυμίζει, και καταδικάζει. Αμετανόητοι, ξαναπέφτουμε στα σφάλματα του παρελθόντος, σαν να μην έγιναν ποτέ. Είναι βαθιά ανθρώπινη ανάγκη προφανώς, η ενδόμυχη τάση του ανθρώπου στην καταστροφή και την εξαφάνιση», συμπληρώνει ο ηθοποιός. Η νεαρή σκηνοθέτις Ελένη Ευθυμίου τοποθετεί τη δράση της παράστασης σε ένα σύγχρονο γηροκομείο, τονίζοντας τόσο την αντίθεση των ηλικιών, όσο και την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα του έργου. «Υπάρχουν στην εποχή μας Κρέοντες και Αντιγόνες;» ρωτάμε τον Στέλιο Μάινα. «Σήμερα, οι κοινωνίες υποβαστάζονται με μπαστούνι για να σταθούν όρθιες, σε ένα αφόρητα ζέον περιβάλλον που μυρίζει σήψη και στασιμότητα, όπου οι Κρέοντες έχουν γίνει το απόλυτο ζητούμενο. Στις φοβικές μας κοινωνίες, όπου η δαμόκλειος σπάθη της ανεργίας, της εξαθλίωσης και των χρεών καραδοκεί, δεν υπάρχει χώρος και μέλλον για τις Αντιγόνες που θα έρθουν. Ευτυχώς, όμως, οι Αντιγόνες, είναι εγγεγραμμένες στο ανθρώπινο γονιδίωμα και θα αναπαράγονται όσο υπάρχουν άνθρωποι, με την ίδια συχνότητα που οι κοινωνίες θα αναπαράγουν Κρέοντες, για να κρατηθεί αυτή η ισορροπία, η απαραίτητη για να συνεχίσει να υπάρχει το ανθρώπινο είδος.....», καταλήγει. Επόμενοι σταθμοί της παράστασης είναι το Θέατρο Βράχων του Βύρωνα στις 31 Αυγούστου, το Αμφιθέατρο Πολιτισμού και Αθλητικού Πάρκου της Νέας Μάκρης στις 6 Σεπτεμβρίου, το Θέατρο Πέτρας στις 7 Σεπτεμβρίου, το Κηποθέατρο Παπάγου στις 8 Σεπτεμβρίου και το Κατράκειο της Νίκαιας στις 11 Σεπτεμβρίου. [07] Ξεκινά το 73ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της ΒενετίαςΜε μια σεμνή τελετή στη σκιά του φονικού σεισμού, σηκώνει σήμερα αυλαία το 73ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας που πενθεί για τα θύματα του Αματρίτσε. Την βενετσιάνικη Μόστρα θα ανοίξει η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας «La La Land» του Ντέμιεν Σαζέλ (σκηνοθέτη του «Whiplash»), ένα μιούζικαλ «όπως τα έφτιαχναν παλιά».Σε ανακοίνωσή τους ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ, Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, ο πρόεδρος Πάολο Μπαράτα και οι διοργανωτές της Μπιενάλε της Βενετίας, ενημέρωσαν πως πρόκειται να ακυρώσουν το παραδοσιακό επίσημο δείπνο της έναρξης και το γκαλά δίπλα στο νερό, σε ένδειξη πένθους στα θύματα του σεισμού που έπληξε την κεντρική Ιταλία. «Η Μπιενάλε της Βενετίας πενθεί και εκφράζει τα βαθύτατα συλλυπητήρια της για τα θύματα και την απόλυτη αλληλεγγύη και στήριξη στις κοινότητες που επλήγησαν από το σεισμό», αναφέρουν χαρακτηριστικά. Παρότι η έναρξη δεν θα έχει τον πανηγυρικό χαρακτήρα που έχουμε συνηθίσει, οι αφίξεις των σταρ στο κόκκινο χαλί θα πραγματοποιηθούν κανονικά. Έτσι, θα δούμε τον Ράιαν Γκόσλινγκ και την Έμα Στόουν, τους δύο λαμπερούς πρωταγωνιστές του «La La Land» καθώς και την κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον Σαμ Μέντες να φτάνουν στο Λίντο. «Δυνατά» ονόματα της διεθνούς κινηματογραφίας (όπως Βιμ Βέντερς, Τέρενς Μάλικ, Φρανσουά Οζόν, Εμίρ Κουστουρίτσα) και πολυαναμενόμενους τίτλους, περιλαμβάνει τόσο στο επίσημο όσο και στο εκτός διαγωνιστικού τμήματος πρόγραμμά της η 73η διοργάνωση του Φεστιβάλ που ολοκληρώνεται στις 10 Σεπτεμβρίου. Στο διεθνές διαγωνιστικό τμήμα συμμετέχουν είκοσι ταινίες. Ανάμεσά τους και η ταινία έναρξης του Ντέμιεν Σαζέλ. Τοποθετημένο στο τώρα αλλά εμπνευσμένο από τη χρυσή εποχή του Χόλιγουντ, το «La La Land» αφηγείται τον έρωτα ενός πιανίστα της τζαζ (Ράιαν Γκόσλινγκ) με μία νεαρή ηθοποιό (Έμα Στόουν). Ο Βιμ Βέντερς έρχεται στη Μόστρα με το «Les Beaux Jours D'Aranjuez» ένα ρομαντικό δράμα βασισμένο σε θεατρικό του Πέτερ Χάντκε για ένα ζευγάρι (Ρεντά Κατέμπ και Σοφί Σεμάν) που μιλά για τη ζωή και τον έρωτα στη διάρκεια μιας καλοκαιρινής νύχτας. Ο Φρανσουά Οζόν σκηνοθετεί το «Frantz» (ένα ασπρόμαυρο δράμα στη Γερμανία του μεσοπολέμου,) ο Εμίρ Κουστουρίτσα, επιστρέφει μετά από χρόνια με νέα ταινία, το «On the Milky Road» (η ιστορία ενός άντρα σε τρεις στιγμές της ζωής του) και πρωταγωνιστές τον ίδιο και τη Μόνικα Μπελούτσι, ενώ ο Τέρενς Μάλικ θα παρουσιάσει ένα ντοκιμαντέρ για τη δημιουργία και το τέλος του σύμπαντος με τίτλο «Voyage of Time» με τις φωνές των Μπραντ Πιτ και Κέιτ Μπλάνσετ. Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας δουλειάς που ο ίδιος ο Μάλικ το περιγράφει σαν «ένα από τα μεγαλύτερά του όνειρα». Στο διεθνές διαγωνιστικό συναντάμε, επίσης, το «The Light Between Oceans» του Ντέρεκ Σιαφράνς, που ενώνει και στην οθόνη το ζεύγος Μάικλ Φασμπέντερ και Αλίσια Βικάντερ, καθώς και το «Brimstone» του Ολλανδού Μάρτιν Κουλχόβεν, ένα αγγλόφωνο γουέστερν με την Ντακότα Φάνινγκ στο ρόλο μιας γυναίκας που κατηγορείται άδικα για φόνο. Μετά το «Ένας Άνδρας Μόνος», ο Τομ Φορντ θα παρουσιάσει στη Μόστρα τη δεύτερη ταινία του με τίτλο «Nocturnal Animals», ενώ ο Χιλιανός Πάμπλο Λαρέν στην πρώτη αμερικάνικη ταινία του με τίτλο «Jackie» σκηνοθετεί ένα πορτρέτο της Τζάκι Κένεντι-Ωνάση με την Νάταλι Πόρτμαν στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο Βρετανός σκηνοθέτης και των τελευταίων ταινιών του Τζέιμς Μποντ, Σαμ Μέντες είναι επικεφαλής της κριτικής επιτροπής που θα αποφασίσει για τα βραβεία της φετινής διοργάνωσης, με μέλη την Αμερικανίδα μουσικό και σκηνοθέτιδα Λόρι Αντερσον, την Βρετανίδα ηθοποιό Τζέμα Άρτερτον, τον Ιταλό συγγραφέα και σεναριογράφο Τζιανκάρλο Ντε Κατάλντο, τον Αμερικανό ντοκιμαντερίστα Τζόσουα Οπενχάιμερ, την Κινέζα ηθοποιό Ζάο Γουέι, την Γερμανίδα ηθοποιό Νίνα Χος, τον Βενεζουελανό σκηνοθέτη και νικητή του περσινού Χρυσού Λέοντα, Λορέντζο Βίγας και την ηθοποιό Κιάρα Μαστρογιάνι, κόρη του Μαρτσέλο Μαστρογιάνι και της Κατρίν Ντενέβ. Αναλυτικά οι ταινίες που συμμετέχουν στο διεθνές διαγωνιστικό: The Bad Batch, Άνα Λίλι Αμιπούρ (ΗΠΑ) Une Vie, Στεφάν Μπριζέ (Γαλλία/Βέλγιο) La La Land, Νταμιέν Σαζέλ (ΗΠΑ) The Light Between Oceans, Ντέρεκ Σιαφράνς (ΗΠΑ/Αυστραλία/Νέα Ζηλανδία) El Ciudadano Ilustre, Μαριάνο Κον, Καστόν Ντιπράτ (Αργεντινή/Ισπανία) Spira Mirabilis, Μάσιμο Ντ' Ανόλφι, Μαρτίνα Παρέντι (Ιταλία/ Ελβετία) The Woman Who Left, Λαβ Ντιάζ (Φιλιππίνες) La Region Salvaje, Αμάτ Εσκαλάντε (Μεξικό) Nocturnal Animals, Τομ Φορντ (ΗΠΑ) Piuma, Ρόαν Τζόνσον (Ιταλία) Paradise, Αντρέι Κοντσαλόβσκι (Ρωσία/Γερμανία) Brimstone, Μάρτιν Κουλχόβεν (Ολλανδία/Γερμανία/Βέλγιο/Γαλλία/Βρετανία/Σουηδία) On The Milky Road, Εμίρ Κουστουρίτσα (Σερβία/Βρετανία/ΗΠΑ) Jackie, Πάμπλο Λαρέν (ΗΠΑ/Χιλή) Voyage Of Time, Τέρενς Μάλικ (ΗΠΑ/Γερμανία) El Cristo Ciego, Κρίστοφερ Μάρεϊ (Χιλή/Γαλλία) Frantz, Φρανσουά Οζόν (Γαλλία) Questi Giorni, Τζουζέπε Πιτσιόνι (Ιταλία) Arrival, Ντενί Βιλνέβ (ΗΠΑ) Les Beaux Jours D' Aranjuez, Βιμ Βέντερς (Γαλλία/Γερμανία) [08] Απεβίωσε ο Γάλλος φωτορεπόρτερ Μαρκ ΡιμπούΟ μεγάλος γάλλος φωτορεπόρτερ Μαρκ Ριμπού, δημιουργός φωτογραφιών που έμειναν στην Ιστορία όπως "το κορίτσι με το λουλούδι" μπροστά σε αμερικανικούς στρατιώτες στη διάρκεια πορείας εναντίον το πολέμου στο Βιετνάμ, απεβίωσε χθες Τρίτη σε ηλικία 93 ετών έπειτα από μακρά ασθένεια, ανακοίνωσε σήμερα η οικογένειά του.Μαιτρ του ασπρόμαυρου, σπουδαίος ρεπόρτερ μιας επικαιρότητας την οποία αντιμετώπιζε με ευαισθησία, ο Μαρκ Ριμπού εξηγούσε πως φωτογραφίζει "όπως ένας μουσικός σιγοτραγουδάει". Γεννημένος στις 24 Ιουνίου 1923 κοντά στη Λιόν (νοτιοανατολική Γαλλία) σε μια αστική οικογένεια, ο Μαρκ Ριμπού ήταν ο πέμπτος από επτά παιδιά, ανάμεσα στα οποία ήταν και ο Αντουάν Ριμπού, ο ιδρυτής της γιγάντιας γαλλικής αγροδιατροφικής εταιρείας Danone, ο οποίος απεβίωσε το 2002. Έπειτα από πάνω από μισό αιώνα σταδιοδρομίας, με μια φωτογραφική μηχανή πάντα στην τσέπη, συνέχιζε ακουραστα να φωτογραφίζει τον κόσμο, πάντα με το φωτογραφικό φιλμ --"δοκίμασα την ψηφιακή, ένα απόγευμα, μια φορά", έλεγε. Στα 85 του, είχε πάει να φωτογραφίσει την άφιξη του Μπαράκ Ομπάμα στον Λευκό Οίκο. Οι φωτογραφίες του Μαρκ Ριμπού δημοσιεύθηκαν σε πολυάριθμα περιοδικά όπως τα Life, Geo, National Geographic, Paris-Match ή Stern. Κέρδισε πολλά βραβεία και έγραψε γύρω στα 15 βιβλία. Φωτογραφίες του εκτίθενται πολύ συχνά σε γκαλερί και μουσεία, στη Γαλλία, το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη. [09] Κ. Χρυσόγονος: Δεν είναι δυνατόν να μένει απροστάτευτο το τηλεοπτικό πεδίο από τις προσπάθειες διείσδυσης του οργανωμένου εγκλήματος«Δεν είναι δυνατόν να μένει απροστάτευτο το τηλεοπτικό πεδίο απέναντι σε προσπάθειες διείσδυσης του οργανωμένου εγκλήματος στο χώρο αυτό», τόνισε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Χρυσόγονος, μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΑΘΗΝΑ 984.Ο ευρωβουλευτής συμπλήρωσε πως «χρειάζεται συμπλήρωση -οπωσδήποτε-, του θεσμικού πλαισίου που διέπει το καθεστώς ιδιοκτησίας και διοίκησης των σταθμών. Πρέπει να συμπληρωθεί το καθεστώς αυτό με δύο κωλύματα, ένα προσωρινό και ένα οριστικό. Το προσωρινό κώλυμα είναι, αν σου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για συγκεκριμένα αδικήματα, όπως συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση ή διεύθυνσή της ή πολύ μεγάλα οικονομικά αδικήματα? Δεν φωτογραφίζω κανέναν. Δεν με ενδιαφέρει ποια είναι τα συγκεκριμένα πρόσωπα σήμερα. Αυτά είναι τα πρόσωπα σήμερα, κάποια άλλα μπορεί να είναι αύριο. Η ουσία είναι ότι θα πρέπει να υπάρχει ένα προσωρινό κώλυμα, σύμφωνα με το οποίο αυτός, κατά του οποίου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη -εάν έχει την ιδιότητα του μέλους ΔΣ ή διευθύνοντος συμβούλου ή προέδρου-, θα πρέπει να απέχει από την άσκηση των καθηκόντων αυτών, μέχρι να διευκρινιστεί το θέμα με αθώωση ή καταδίκη. Το οριστικό κώλυμα, ότι εάν καταδικαστείς αμετάκλητα, μετά όχι μόνο εκπίπτεις από τις ιδιότητες αυτές, αλλά πρέπει να πουλήσεις τις μετοχές σου -εάν έχεις-, διότι δεν είναι δυνατόν να μείνει απροστάτευτο το τηλεοπτικό πεδίο και ο δημόσιος βίος της χώρας, απέναντι σε τυχόν προσπάθειες διείσδυσης του οργανωμένου εγκλήματος στο χώρο αυτό? Νομίζω πως σε ό,τι αφορά στα δορυφορικά πιάτα, περιορισμός δεν μπορεί να υπάρξει. Το ζήτημα είναι ο αριθμός των αδειών στις ?ελεύθερες? συχνότητες». [10] Στο "μικροσκόπιο" Τσακαλώτου - Νουί το τραπεζικό σύστημα και τα "κόκκινα δάνεια"Η πορεία του ελληνικού τραπεζικού συστήματος και τα «κόκκινα δάνεια» θα αποτελέσουν το αντικείμενο συνάντησης μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου και της προέδρου του Εποπτικού Συμβουλίου του Ενιαίου Εποπτικού Μηχανισμού (SSM), Ντανιέλ Νουί (Dani?le Nouy), ανακοίνωσε πριν λίγο το υπουργείο Οικονομικών.Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη, 1η Σεπτεμβρίου 2016, στις 13.00 (τοπική ώρα) στη Φρανκφούρτη, στα γραφεία της ΕΚΤ. Athens News Agency: News in Elot928 Greek Directory - Previous Article - Next Article |